20-12-08



Hej..

just nu ligger  jag i min säng. det blev inte att handla några julklappar idag. men imorn blir de det :D
ska nämligen till kaaarlstad med victor och felix. pappa skjusar dit oss och sen åker vi buss hem.
usch idag har jag gått mycket. har gått tre gånger upp till felix. har stegräknare på mobilen, den visar 14549, fett nice! var på kfum ett tag idag också , där träffa man sötemil . han är så snäll så :D! sen när jag kom hem prata jag med hampus i telefon :D roligt roligt ! <3
men nu ska jag sova eftersom jag ska upp vid nio imorrn.
vi kanske ses imorrn i kaaaarlstad !

men puss och kram!
/ a.nilssson


Kommentarer
Emil Fransson ;D

Gud vad sött du skrev om mig alexandra (A) <33

2008-12-21 @ 01:30:52
hanna

snygging! :)



sv: synd att du inte sa det tidigare! för pech ville ju inte ens hänga med till karlstad först! haha. ;) älskar dig <3

2008-12-21 @ 12:11:48
URL: http://jybrink.blogg.se/
Sweet life style

lovley!

2008-12-21 @ 15:24:35
URL: http://sweetlifestyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0