Nu tar vi allt, för allting här är vårt

Hej :)
ja då var man klar för att träffa släkten :) det ska bli roligt, inte så ofta man träffar dom.
Lägger in någon bild sen på hur jag ser ut ;D
Så här ser min dag ut;
13.00 Ska vi äta hos min faster är där till typ 17.00. vid 15.00 kalle anka sen efter det är de paketöppning.
ca 17.00 åker jag till dye där mamma, Elin och stefan är och hans släkt. Får väl några paket där. Sen vid 19.00 åker därifrån.
19.00 åker jag till pappa där Emilia, Martin, heini och pappa är. där öppnar vi massa paket.
ca 23.00 åker jag till mamma och öppnar paket. och sover där.

Ungefär ser men dag ut idag . ganska mycket saker att göra.. men börjar bli van.
Någon mer som har många ställen att åka till?

Men nu ska jag äta en lite frukost :)


Ha en bra idag !
/ alixandra



______________________________________


"Livet är en dans på rosor
Men det är en dans med svåra steg
"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0