23 februari

kom precis hem , det blev att sova hos gabbibabe iaf :Ddd 
hanna sov där också , varmt och trångt vare , haha
vi brumma moppe till typ halv tolv igår . prata med anton :Ddddd
sen gjorde mat vid 1 :ppp sen vid 8 vakna vi för jag skulle med hanna till frisören..
hon skulle bli blond men det blev mer gult lägger upp bilder sen :Dddd

men iallafall .. 
idag ska gabbi sova hos mig ska till karlstad imorgon :Ddd
det kommer bli skoj. idag händer det väl inte så mycket.
får se om jag skriver något mer sen, men tror det ! 

ni får ha det bäst så länge! 

puss 
/ a.nilssson

ps imorgon är det fettisdagen x) 
haha när jag såg det kom jag på och tänka varför heter det så? 
är det någon som vet ? :p

Kommentarer
Josefin

Fusk, har du lov denna veckan?!

Hoppas det blir bra, medans jag får sitta och slita i skolan. :P

Kram :)

2009-02-23 @ 17:39:49
URL: http://pastamedpesto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0