4/2-09

har bestämt mej nu ska klippa mig som på bilden under..
och testa färga håret blont :) tror inte jag kommer passa i det, men man måste testa nya saker :)

idag har det varit en riktig soft dag i skolan.
var på bio med skolan vid 8.30 var och kolla på i taket lyser stjärnorna
boken är mycket bättre ..
sen hade vi en timmerast, sen blev det svenska..
sen sluta vi 11.40 :)

just nu sitter jag pluggar so, har prov imorgon om droger.
¨sen ska jag ut med gabbibabe och pech :)


usch börjar bli sjuk igen.. hatar att va sjuk det är typ alla i klassen.
vi har varit runt 10-15personer den här veckan.
rätt gött är det att va så lite folk.
hur är det med er?
hoppas det är bra!


skriver med ikväll.

puss!
/
a.nilssson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0