melodifestivalen

någon mer som kolla på melodifestivalen?
isf vem ska vinna?


ah som ni nog alla förstår så kollar jag på melodifestivalen med gabriella..

ska berätta lite om dagen.
gabbi kom till mig vid 11.30 vi satt och kolla på TV och satt vi datorn..
sen vid 17.00 gick vi hem till henne på djurgårn sen gick vi till tattarstenbacken :p vi tyckte inte det var nåt billigt godis så vi gick till nillas :D göttgött.. gick hem till mig sen, men hade inga nycklar så fick sitta i tappuppgången satt där i 30min kanske roligt hade vi satt och sjöng och rapa och skratta :p sen fick grannarna damp så vi sprang ner för trappan och stod utanför och dansa och sjöng ist :Dddd jag är bäst på att dansa eller hur gabbi? ;) sen gick in på mitt rum för klockan var ju som sagt 20.00 MELODIFESTIVALEN. 
nu ska jag kolla på caroline af ugglas :)

puss!
/a.nilssson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0