new day and new opportunities

ska berätta lite om igår . 
det blev mest att åka moppe, hanna våga ju inte köra mig. så jag fick skjusa henne hela kvällen . 
vi åkte runt i stan, nervös blev jag varje gång en bil låg precis bakom mig. men annars känns det 
bra , fast jag inte har körkort och inte kört mycket. sen blev det att dra till henne och kolla
melodifestivalen, sen gick vi hem till mig och åt god mat :)
sen vir halv 1 gick hanna..
skojskoj dag iaf :Dddd


idag blir det att sova hos gabriella och det blir lika roligt som vanligt. 
vet inte vad vi ska hitta på, men när man är med gabriella så vet man att man inte kommer ha tråkigt.
men nu ska jag gå in och duscha . men fråga gärna nåt :)

hoppas verkligen du fatta igår/inatt hur jävla mycket du betyder !! 
behöver en vän som dig ! 
<3


puss! 
/a.nilssson

Kommentarer
hanna

haha, vi är bäst! eller ja.. du iaf! eftersom jag är så modig och inte kör. :)

haha, puss! <333333

2009-02-22 @ 14:28:04
URL: http://ffenomena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0