ursäkta för bilden




godmorgon vakna nyss :)

ska berätta lite om gårdagen

SKOLAN
08.30 * bild - muggarna
10.50 * svenska/engelska - kärlekslåt
11.40 * lunch - spagetti och kyckling
11.40 * rast - satt i rasthallen och prata.
12.30 * matte - skala
13.50* slöjd - eh typ mjukisbyxor och massa massa prat.
         15.00  SLUT
ah , sen efter slöjden gick ja till idrotten för utanför väntade älskling.
gick hem till mig sen vid 15.45 kom gabbibabe . då var det bara att gå till bonnestoppet, för skulle till bonneland.
i bussen hade vi kul iallafall jag och gabbibabe, haha
sen när vi kom hem till älskling så fick vi fika.. haha jag och gabbibabe kunde verkligen inte  sluta skratta :P
sen gick vi upp på hans rum och kolla film, eller ja. jag och gabriella låg och prata mest..
lite senare kom hampus och några med pizza .. åt det.
sen gick vi alla upp i hans rum och myste i hans säng.. haha väldigt varmt vare.
sen ringde pappa och prata och var arg för vi  visste inte hur vi skulle komma hem..
men som tur var sa Martin att han kunde hämta oss, så tacktack Martin ! 
23.30 i bilden vare också kul.. fast jag och gabbi har jämt roligt.
00.10sen åt jag lite sen gick jag och la mig

haha förstår om ni inte orkar läsa :p

men idag ska jag va med gabbi igen.. vet inte vad vi ska hitta på men det kommer bli skoj iaf :D

puss skriver mer sen ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0