vi sa always and forever




asså vad blir det ! jag sa inte en gång men nu är vi där igen .
men allt du skriver får mig att ändra mig så snabbt.
du betyder verkligen jättemycket.
dem senaste gångerna har jag blivit riktigt sårad , men ändå förlåter jag dig !
det är knäppt, men jag älskar dig det är därför!
när du inte är taskig är du nog den bästavän man kan ha!
jag vill verkligen tillbringa extremt mycket tid i sommar med dig, men vill du?
jag vill gör den till den bästa och få mest minnen med dig!
men det kommer det säkert inte bli så , jag kommer säkert bli sårad igen.
men den här gången är jag beredd, för jag vill försöka .
jag kommer förlåta dig gång på gång det vet jag. men en dag kanske det tar stopp, vem vet.
du var den jag kunde prata med om allt. du är den som har fått mig att stå för den jag är .

du kommer säkert inte läsa det , men men .
om du gör det, så ska du veta att det är tack vare dig jag mår så bra.
och jag vill ha en bästavän som dig!
jag har verkligen blivit sårad, men det skiter jag i för du är bäst!
jag älskar dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0