det blir inte som man vill..



jag trodde allt skulle bli som förut men jag hade fel. nu när du har henne kan du tydligen inte ens va kompis med mig ..
jag saknar våra natt telefon samtal och allt vi skrev på msn ..
jag berätta nästan allt för dig . du var extremt lätt att prata med..
jag fattar inte att jag berätta massa saker fast jag inte hade träffa dig . och så visste jag inte att du skulle bli så här.
men du vet att jag saknar dig och du sa att du sakna mig med , men vet inte om jag ska tro på det , eftersom du inte visar det på nåt sätt !
men du ska veta att jag tycker fortfarande att du är BÄST. och du har inte fått din julklapp än . men det kommer du inte..
du var min bästis! och jag älska dig ... men nu är det som det är ;/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0