inte som alla andra dagar! :>

Hej igen!
kom precis hem från stan :D
ska berätta vad jag har gjort idag . iallafall så hade vi matkrig på hk och Anton kasta en potatis upp i taket. så jag var så duktig och berätta för läraren ,hihi ;D och när vi städa kasta jag trasan i ansiktet på Anton fett nice;> så han sprang efter mig med en handduk. sen hade vi engelska inte så kul .. sen på maten gick jag och Olivia upp till djurgårn och träffa ÄLSKLING. sen hände det väl inte så mycket. jag och fannie ut sågs till skolans fjortisar av jasmin ;p sen efter spid-en kom hampus och ÄLSKLING till mig så gick vi på stan tills dem skulle hem till bonnland.
när jag gick hem möte jag Linnea och så följde hon med mig .


jag vet inte vad jag ska skriva om.. vad vill ni läsa om?
och vad är intressant? vill ha mer läsare.

puss!
/a.nilssson

Kommentarer
hanna

du är dum, som inte säger till när ni går upp! :o

<3

2009-01-13 @ 22:28:20
URL: http://jybrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0