jullovet snart slut ;/

får bli en bild på felix eftersom jag är med han jämt;> 



hejhopp! 
förlåt att jag inte har skrivit någonting på länge , men nu ska jag skriva va som har hänt sen jul. det har inte hänt särkilt mycket, men har iaf varit i karlstad. kan lägga ut en bild på det :D  


GOTT NYTT ÅR!
nyår var i allafall riktigt bra . följde med mamma vid sju till några kompisar till henne , sen vid nio stack jag hem till fannie . sen stack vi till stan. vi gick till statiol med dannne.fanni,alicia,matte,erving,carro,felix,peter,robert och sebbe tror det va alla. sen vid halv tolv gick vid till pressbyrån det var fullpakat mellan press och statt . vid tolv sprang alla och kramades med folk dem inte ens känner , ungefär så ser vår nyår ut i kristinehamn. jo, och så fick jag en nyårskyss av emmas kusin känner han inte ;$ hihi
vad har ni gjort på nyår? var det trevligt?


alla andra dagar har jag bara varit med felix riktigt roligt har vi när vi är! 
idag var jag med han fast bara i några timma färga håret på han men det blev orange men ska färga någon mer dag ..
sen stack mamma, jag, stefan och elin till dye där stefans släkt var . sen kom jocke min lillasysterskusin(elin) söt var han i allafall ;> sen vid tio när maxi stängde åkte mamma och jag dit. men han dit i allafall :> men nu vet jag inte vad jag ska skriva 



puss! 
/a.nilssson

Kommentarer
pech

och snygghanna kom ju också med på ett hörn. (;

hahahha ;'D

2009-01-04 @ 00:52:49
URL: http://ppech.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0