orange hår!



alla gillar felix blonda/orange färg ;>



hejs  , idag har jag färga håret på felix igen som ni ser på bilden ;>

behövs inte läsas!  var bara tvungen att få ut det!

snälla förstå att jag gillar dig , det är ju dig jag vill ha! du kan ju inte bara skit i allt. jag vill verkligen tro på allt du har sakt men kan inte riktigt, särkillt inte nu ! men det är ju bara skitsamma du har säkert hittat någon annan. men jag kan bara säga att jag blev fett ledsen, menmen det skiter väl du i. jag vill att vi ska va kompisar iaf men du är inte en sån som kan va det med tjejer tror jag. jag trodde jag var den enda men det tror jag inte längre. jag kan bara inte glömma dig tänker på allt du har sakt. det skulle ju föralltid vara vi. jag önska dig i julklapp men det fick jag inte. istället blev jag dissad. och du kan inte säga att du vet innan ens vi har träffats! jag vet att det skulle funka . men då måste båda vilja inte bara en och så är det! tanken av att jag skulle träffa dig gör mig varm . jag hade planerat mycket . men kärleken skiter sig så är det . man kan inte lita på någon. okej det kanske var lite mitt fel att du inte ville men . du ska veta att jag kommer att vänta på dig ett tag till! <333



kram!
/a.nilssson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0