01.39

tja0 :) 
sitter i mitt rum och har det extremt tråkigt , fy :( och alla andra i familjen sover. 

_______________________________________
idag har jag lekt med hanna och lite anton :) eftersom det är äckelväder ut så kan man ju inte dirrmOde va ute i ösregn. . men vi får ju hoppas att det blir fint väder snart :) vi fixa mitt hår eller anton gjorde , det var meningen att jag skulle få lite lik frilla som han men det blev mer emo frilla :) menjaja .. det ser ni på bilderna under.  fyfan vad jobbigt det var att borsta ut det . imorn blire att tvätta håret 110 gånger eller nåt. . sen på kvällen åkte mamma, ja och elin till maxi och handla sen köpte vi pizza, mums. och nu sitter jag här :pp 
___

hoppas verkligen att det blir fint väder igen, så att man kan åka ut till skärgårn massa folk och bada :DDddDd 


men nu kom mamma och sa att jag ska stänga av datorn, så ska jag sätta på en film , och försöka sova : ) 

gOdnaTT :) 





Kommentarer
Marie

Har lite omröstning i min blogg, vilken är din absoluta favoritlåt? :)

2009-07-11 @ 02:08:13
URL: http://mariiesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0