03.11

Cha ;]
kAn inte sova så tänkte att jag skriver lite här , eftersom jag inte har gjort det på att tag.. 
kan skriva om min vecka :] 

det har varit och bada och sola fram tills onsdag , för då gjorde jag inget speciellt.sen i torsdags åkte jag till ölsboda, blev dat bada och sola och äta kebab ;] haha det var asgött där i vattnet vare 28 grader, riktigt nice :] i förgår blev det att åka och handla med mamma och mormor :p hitta en asnice blå adidas väska, men den fick jag inte ;'/sen på kvällen åkte vi hem . och igår var jag med alis, hanna, olivia och gabbi : ) jag bada i skärgårn med kläder , lite jobbigt blev det när jeansen blev tajta :p bilder kommer : )  , imorn blire att bada mer och då ska alla bada men inte med kläder : p 

har inte berättat att en kompis har tagit hål i naveln på mig :D riktigt nice, men gör lite ont ...

men nu måste jag försöka sova , för solen håller på att gå upp, jättefint är det , himlen är typ ljusrosa och blå.. men nu ska jah inte skriva om ovärda saker ...

hörs ;* 

loooove 
/ alexandra nilsson.

Kommentarer
Anonym

haha, jävla dumhuvve! du kommer bli sjuk ju :D

<3

2009-07-06 @ 00:05:38
URL: http://oliviahjalmarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0