tattarstad jag bor i!

HAllu..
jag är så jävla sur , så är inte dirr sugen på att blogga, menmen.. jag är sur för inatt har någon försökt sno min älskade moppe.. så dem har tryckt i en skruvmejsel i tändningslåset, så kan inte stoppa in min nyckel ! ;@@ såg inte det förens jag skulle åka på kalas till pappa. vilka jävla tattare det finns.... men nog om det.
_____________________________________________________

har varit med Hanna vi gjorde inte så mycket.. köpte present till pappa , det fick bli ett presentkort på dressmann . . han var glad och det är ju tanken som räknas.. farfar och raija(stavning?) var det, så lite skoj att träffa dem . sen hem och sitta här och ha tråk .. medans Hanna och alla är i kd och är på någon festival med folk från örebro som dem träffade på RIXFM. men jaja. 



____________________________

jag har inte berättat att jag har klippt mig eller ? kommer inte ihåg, men jag kan säga att det blev riktigt bra , för sarah som klippte tog inte så mycket, tog bara bort lite av topparna och det som var mest slitet.. hon är inte ens utbildad och ska bara börja gymnasiet .  men hon brukar klippa lite folk :) min andra gubbe på hela texten ett underverk, brukar alltid skriva med gubbar :p oj en till .

____________________________

som jag berätta igår att jag kolla på Michael jackson minnesstund. asså när det typ var slut och jag höll på att dö av tråk , för jag tyckte verkligen inte det var bra , då kom hans 11åriga dotter upp och sa lite , då börja jag gråta, fyfan vad syn jag tycker om henne... klicka här om ni vill se det, nästan ett måste.
VAD TYCKTE NI?.


men nu har jag inte så mycket mer att skriva , skriver mer i nattt :) haha en till gubbe blev det ..

GRATTIS TILL PAPPA OCH MOSTER SOM FYLLER ÅR IDAG ! hoppas ni har haft det en bra dag :))))


TJAARRÅ :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0