torsdag/ fredag :))

Heej :) 
sitter i stugan och har tråkigt. tur har jag sebbe som är social på sms :Ddd TACK SÖT !
idag blev det typ inte så mycket , shoppa lite kläder i varberg. men inte mycket :( det har regnat och åskat typ hela dagen -.-

trodde min snyggagranne hade åkt hem , men det hade han inte .. så nu äär jag glad :DddddDhihi
 
jag tycker att det blir jättekorta inlägg varje dag, men har verkligen inget att skriva om ;$

men nu ska jag lägga mig i sängen och fortsätta att sms med sötsebbe :))) 

pusshej alla ! ha det BÄST ! 

/ alexandra

ps. 2 dagar kvar tills vi åker hem ! längtar . hatar allt här, förutom grannen . men värt vi pratar typ inte ens.. 

Kommentarer
sebbe :D

Mohaha :D

2009-07-31 @ 20:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0