01.37

Chacha igen :] 
sitter i min säng och dricker varm oboy ,mums och tummen upp för det (y) 

_______________


idag var jag med hanna vi gjorde väl inte så mycket , men det var roligt iaf. men nu på kvällen har jag haft jättetråkigt , tur har man en go människa som livar upp stämningen med lite sms. men nu blir det snart att sova tror jag, gött . har somnat jättesent varjee kväll nu . ..


var inne på therese gamla blogg, fyfan hemsk det är när hon har skrivit, " Så jävla skönt utan att behöva plugga ett enda piss, tack gud att det snart är sommar !!!! <33333 " det känns verkligen när hon har skrivit sånt. och man vet att hon aldrig fick känna sommaren... jag tycker det är så hemskt .. 



tjaarrå ;*


tiep söt kke;*? ;$

Kommentarer
anton

sv: hah klart du är min kompis med =D <3

2009-07-10 @ 22:37:36
URL: http://jjjybrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0