Haaallu : ) 
sitter i min säng nu och äter vitlöksmackor och varm oboy, mums :] och på tv är det Michael Jackson, TV4 har tydligen vissa med olika saker av han hela dagen , någon som har kollat? asså sånt orkar jag verkligen inte med, okej han har endel lite bra låtar men inte asbra. Just nu är det någon gammal konsär med han dem vissar, folk typ svimmar och försöker klättra upp :pp men jaja inge mer om han nu. 
_________________________________________
idag blev det att va med hanna, gjorde inte så jättemycket, åkte upp till donkan och åt :) 
har kollat på film nyss med mamma , angel var det inte den bästa filmen , menmen.. någon som har sett den? :DDdddD
imorn ska jag på kalas till pappa vad 6 han fyller år :) och så ska jag va med hanna innan , skojskoj. 

men nu ska jag försöka sova tror jag eller ska äta upp först,
för har somnat vi 3-4 varje natt nu .. 

TJAARRÅ ! : )♥
/ alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0