vill ha sommar !

Hej alla ! :)
sitter i sängen och äter Marabou sommar. Idag blev det inte så mycket . Åkte ner till askim eller vad det heter inte roligt alls . Skulle så mycket hellre va hemma ! Sen när vi kom till stugan så gick jag och elin till vattnet och kolla när killarna fiska krabbor, finns verkligen inge roligare att göra här . Det är som bonneland :p Idag var det faktisk sol , fast inte länge. Imorn blire shoppa antagligen.  
Prata med min granne idag :p så extremt snygg, hihi. 

jag vill utomlands iår igen. skulle göra vad som helst för att åka från sverige , men det blire inte. för pappa och heini ska åka själva :( för här i sverige är det ju inte någon riktig sommar .. bara regn regn.. 

men nu ska jag tiep sova :)

pusshej! 
/ Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0