beach 09

Nu har jag duschat :] och satt på mig myskläder :] det fick bli jättestora mjukisbyxor från herr på maxi :p, och en stor tröja från hm. Åt precis lite mat :] mums..
Längtar till imorn, för då kommer det kännas som sommarlov ! :D 
Sitter och lyssnar på Elton John ;$ har verkligen aldrig gillat sånn musik , men nu börjar jag göra det :]
han har fina och goa låtar. Jag har verkligen inget att skriva om.  Känner mig verkligen jätteosocial. menmen... 
På fredag är det midsommar , det sägs att det ska regn. Men nu i veckan ska det vara fint här i K-hamn (krisitnehamn..)
Jag älskar kristinehamn på sommaren:] det är verkligen jättemysigt att va ungdom här, alla är oftast samlad, och så..
På kvällarna är vi i gästhaamn elr oxlyckan och grillar :] och nu när vi kan börja bada är vi ute i vår fina skärgård :] 
VART BRUKAR NI VA PÅ SOMMAREN? ÄR ALLA SAMLADE?
det här var verkligen det ända jag kom på att skriva om :p

skriver mer sen ! 

loooooooooooova !
/ a


Kommentarer
FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Okej, jag meddelar dig när jag har valt ut dom som går vidare :)

2009-06-14 @ 21:16:57
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0