tisdag

Ååh, det är 10 dagar kvar till skolavslutning ,riktigt nice ;] 
funderar på att lockpemanenta , men var och testa idag och johanna sa att isf var jag tvungen att klippa håret så det funderar på att lockpemanenta , men var och testa idag och johanna sa att isf var jag tvungen att klippa håret så det blev jättekort , så vet inte  ; o 

vad tycker ni?! jättekort , så vet inte  ; o 

vad tycker ni?! 

var nyss funderar på att lockpemanenta , men var och testa idag och johanna sa att isf var jag tvungen att klippa håret så det blev jättekort , så vet inte  ; o 

vad tycker ni?!  bgt. skit tråkigt. 
men nu ska jag väl göra klart lite saker så att jag KANSKE får g i so iaf :d 

looooooooooooooooooove 

 / a

ps. du är så mycket mer ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0