Måndag den 4maj

haaaaaaaallu :)

idag har det varit en rätt nice dag. Gick från skolan vid 13.00 för skulle klippa mig vid 13.30. Har inte tagit någon bild än men det kommer efter jag har sätt i löshåret. Färga ut växten idag med . Sen  stack vi ut på stan i 1timme. Men det var typ inga ute så jag stack hem till mitt och hanna till sitt. 

Mamma står och tjatar om att jag ska göra klart mina uppgifteer men pallar inte .... Men om jag gör klart allt jag ligger efter i så får jag minst g i allt och det behöver jag för att gå i handel eller hotell och resturang....



Vad ska ni gå efter 9:an? :D


Och imorgon ska jag hämta moppen :]]]]]

LOOOOVE ! 
/ Alexandra

Kommentarer
gabriella

haha, jag vet ;)

2009-05-18 @ 16:19:32
URL: http://ggaabriella.blogg.se/
gabriella

nej det är du, hur kan du missa att se det jävla idiot ;)

2009-05-18 @ 23:16:25
URL: http://ggaabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0