moooorsdag!

hejsansa ;:}
sitter hemma hos gabriella igen :p har nyss varit hos mamma och lämnat blomma :D och ätit jordgubbar. mumsmums !
haha, jag och hanna var div statoil vid 9 halv 10 och köpte korv ;] sen vid 11 väckte vi gabriella och gled till donka , feting nice !
snart blir det att rida med henne ;$ pinsamt , är sämt :p
men önska mig lycka till ! (aaa' sen blire tiiep att sola och ännu mer sola ..:]]]
är inte trött alls fast jag har varit vaken i mer än 1 dygn ;D nicesit värre ,  h1h1..

men nu ska jag byta om till ridkläder.

hare bäst så länge, så skriver jag mer efter och hur det gick :))))

SKOOOLA IMORN ;[ (nnn'

föresten vad har ni köpt till era mammor ?


Loooove !

/ alexandra

Kommentarer
jeber

jag har int köpt ett skit, kommer inte att göra det här året heller och kommer aldrig hända att jag köper xD. och nu ska jag skate så herra

2009-05-31 @ 13:23:01
julle

min mamma fick inget :$$$$

ja sa bara - öj du grattis på morsdag

hon vart gaaanska lessen :$

2009-06-01 @ 20:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0