Det är ett timglas som bara rinner det finns inget att förstå

Hej :)
Det är fredag den 13 idag, men inge otur har jag haft. Har ni ?

Ska sova snart:)
Var i skolan idag till typ kvart i 4 . För var hos åsa och prata om gymnasiet. Ska gå handels eller hr , får se vad det blir. Sen var jag nere på stan och träffa elina och dennis. 
Sen gick jag till pappa vid 8 och åt. Kom ner till stan igen vid 11 och gick hem klockan 12 :)

Imorgon blir det kulturnatta. kulkul.

tack pernilla, som gjorde om min header !

godnatt alla godingAr !
/ alixandra





___________________________________________


~ Jag försöker att strida mot känslan
Men den är rädd och den spelar ett spel nu
~
Jag får för mig att jag kan va kvar men vet inte hur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0