Ge dom ett finger och värm min hand

¥hej igen :)
kom typ nyss hem , kolla lite på ullared men det är slut nu :) sköna människor det finns ;p

var hemma hos hanna och typ satt inne på farmville ;p
sen gick vi ner till stan men det var inge folk där , så jag stack hem och hon med .
blir väl att va med henne imorgon med då ;D

men nu ska jag typ fixa mig och sen sova .
imorgon klockan halv 9 ska jag va i matsalen och träna på lucia , ska ju kanske va det  .. vi kör lottning , så får bra hålla tummarna ;D

och så ska jag få en ny mobil typ på lördag , för min mobil dampar och den har varit på lagning två gånger och tredje gången får man välja ny mobil eller pengarna tillbaka :)

men skriver imorgon .

gODNATT !
/alixandra


____________________________

ingen låt idag , hitta ingen ;(

Kommentarer
FRIDA HJÄRTA KEVIN - Tävling pågår!

Finalisterna har kommit upp i min veckans blogg tävling, gå in och kolla om du är en av dom! :)

2009-11-16 @ 21:56:47
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0