du e bara en av många människor jag drömt om.

Heej :) jättelänge sen jag skrev. Men jag känner att jag inte har så mycket att skriva om.

Men idag/igår var det farsdag . Pappa och jag åkte upp till farfar och fira farsdag där . Pappas syskon och min kusiner var där :) roligt att träffa dem ibland. Sen vid halv 6 åkte vi hem . Mötte Hanna vid phuset vid kvart i 6. Gick till fanny, skulle egentligen kolla på oth där men hon kolla på en film så fick bara se slutet :( Gick typ hem vid halv 8 och kolla på gg.
Det hände väl inte så mycket mer igår eller vad man ska säga, för klockan är ju trotsallt över 12.
Var sjuk i fredags så var inte i skolan , så det blev ingen spruta för mig , men ska fråga imorgon om jag kan få ta då, för vill inte dö av svininfluensan

Men nu ska jag gå och lägga mig :)


GOOOOODNAAATT !
/ alixandrAA




_____________________________________________

~"
Åh gud det gör så ont att nåt så nära kan va så långt bort "~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0