går inte mycket längre.

Heeejsan.

Har inte skrivit på några dagar men har inte haft någon lust eller tid. Vill verkligen tacka nästan alla för i lördags riktigt roligt fast blev bara lite fel på slutet. Och i lördags fyllde mamma år så grattis iefterskott ;D!  Just nu sitter jag och gör svenska/so-arbetet . fett jobbigt eftersom det ska va inne på onsdag. Idag skulle den som blev lucia ut lottas, får reda på det imorgon ;D hoppas hoppas. Ikväll blir det att sola med hanna på medo :) Sen blir det väl inte så mycket , skulle egentligen va med ida men hon skulle plugga. Hon pch jag ska bli värsta nyttiga . Godis en gång i veckan typ ut och gå. Men nu måste jag fortsätta .

Skriver mer sen ! hoppas er dag har varit bra..

hejdå babes ;*

/ alixandra




____________________________









det finns inga ord för hur mycket jag vill ha dig !

Kommentarer
MESTELSA

Hejhej! har precis gjort ny deisgn, vill veta vad du tycker ? :)



http://mestelsa.blogg.se

2009-11-30 @ 16:36:28
URL: http://mestelsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0