tänkte för mig själv 'är jag den enda som är vilsen?'

Hej :)
skrev ett inlägg imorse , men det bara försvann :(

men  nu ska jag lägga ut bilder från igår!
bilderna är tagna från alis..


dansen : ) innan vi gick till jasmine.


födelsebarnet vi hade fest för ! grattis .


haha, hanna dissar aik .


i början när inte så många hade kommit.


på slutet , men det var mer än dubbelt så mycket som på bilden .


Tack jasmine för vi fick komma .


nu ska jag städa mitt rum och shit . (n)

pusshej!

/ alixandra



______________________________________


~Det är så det känns när man uppnår sin dröm,
och man har kämpat hela livet för o få de
~

Kommentarer
FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv, Okej, vad kul :D

Jaa, den var hur god som helst :)

2009-11-15 @ 15:30:51
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
FRIDA HJÄRTA KEVIN

Det är så irriterande när inläggen bara försvinner :S

2009-11-15 @ 15:31:05
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0