Vad jag bryr mig om är att se dig gråta för jag har gråtit

Hej igen :)

kom precis hem , sjukt kul kväll. men kanske gått lite för mycket.
TACK ALLA SOM VAR MED !

var först vid snusk och träffa alla som skulle med till christinateatern. sen gick vi dit kolla på danserna och när bui beatboxa. sen hem till jasmine där var det typ 20-25 pers. kul.
sen ner till stan och typ hängt där hela kvällen !
jag är jättetrött. så ska sova nu :) fast måste fixa iordning min farm på farmville ;$
någon mer som spelar det ?



godnatt/godmorgon ;)!

/ alixandran




____________________________________



~Vad jag bryr mig om nu
är att få ut dig ur skallen
är att aldrig ge hela hjärtat för kärlek igen
den tar slut från kyss till kyss
Vad jag bryr mig om nu
är att aldrig ge hjärtat rakt ut
~



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0