finns det något sett ?

hejhej:)
sitter vid datorn och dricker varma koppen, gottgott.
idag vart det skolan , sen konfa grej . sen stan och kfum en liten stund :)
sen frös vi, så jag gabbi och alice drog hem till henne . kolla på film och så .
kom hem vid tio . sen satt jag mig och prata med mamma . 

imorgon blir det möte på skolan , kommer bli döööööööödaaaaaaad ! lovar .
och ska typ va hemma och städa hela dagen också .
men nu ska jag väl lägga mig , så jag inte är så extremt trött imorgon .

skriver KANSKE imorn!

gooooodnatt .
/ Alexandra

_________________________________________

vad ska man göra om det bara är dig jag vill ha?

"Kommer alltid va en del av mitt liv"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0