GLAD PÅSK

Vakna vid elva idag :)
Har hunnit med att måla lite ägg med Elin och varit nere hos farmor och hämtat påskägg innan det kom på Pappa och Heini förbi med ett påskägg.. Så nu kan jag inte klaga att jag inte har något godis.

Ska snart åka till dye med Elin så att hon får gå påskkärring där. Sen blir det att dra till mormor och äta mat och träffa hela tjocka släkten ;> haha.

Måste byta kläder innan vi drar. Det får bli chinos, randigtlinne och vita tygskor idag, och skinnjackan med ett par solglasögon till :D Det är ju j*vla skönt att det är riktigt vår väder ute. Tror verkligen hela kristinehamn njuter av detta väder som alla har väntat på.



Men nu ska jag gå härifrån ;)) haha .
Skriver sen när jag kommer hem om inte jag råkar hamna vid datorn i degerfors;>> man vet aldrig



PUUUZZZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0