säg ingenting till mig

Nu är jag hemma:) Men ska strax ut med Sofie. Ska möta Axel innan och sen sticker vi alla till skateparken, känns som gamla goa tider. hahahhahaha. Det är ju skit fint väder, behöver inte ens använda skinnjackan.
Det känns rätt gött att det bara är 35 skoldagar kva sen är det sommarlov =D på sommarlovet har jag planerat massa saker, Sen några veckor efter jag har börjat skolan ska jag ju till turkiet med pappa och dom, LÄNGTAR!

Men nu ska jag fixa mig lite snabbt. Hoppas att det blir fint väder på fredag då blir det att grilla och shit ;)
Nej nu ska jag bara fixa lite sen blir det ut i det fina vädret, haaaaaaaaaaappy!

PUUZZ

Bilder från igår och i lördags :) ;
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0