Du är min hjälte

Kom precis hem:) Sitter i sängen just nu och äter glass plus att jag lyssnar på ensamhushåll. Ska strax lägga mig i sängen och kolla på despan avsnitt, så bra är det är som fast i det.

Har varit med Hanna hela kvällen, åt mat på stan och gick till kfum, satt och prata med Emma om hur roligt vi hade på strand när vi var små! Saknar det så galet mycket att va liten.

Nej nu fick jag jätteont i magen;< inte kul det.

Men kanske skriver imorgonbitti.
Hejdå PUZZ



Jag kommer att sakna dig något otroligt mycket! Om jag ändå fick träffa dig en sista gång. Det kommer bli en mörk kall sommar. JAG ÄLSKAR DIG, fast jag aldrig har sagt det förut tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0