kortonsdagiskolanidag!

Nu har jag inte skrivit på några dagar.. Men känner att jag inte orkar va inne på datorn varje dag. Idag har jag varit i skolan sluta vid tio i elva, men var kvar till tio över tolv :) baka kladdkaka när jag kom hem, den blev faktiskt riktigt god. Snart ska jag antagligen va med hanna=D lika skoj som alltid.. Nej men det har inte hänt så mycket dom dagarna jag inte har skrivit. Nu ska jag skriva lite till på hk-uppgiften, håller på att skriver om kakao, riktigt ointressant vill jag lova.. Men skriver senare..

hejdå!

Kommentarer
natalie

mina leggins är från lindex, men jag har ungefär likadana som är från hm :)!

2010-02-24 @ 17:04:59
URL: http://nataaliiee.blogg.se/
natalie

tack så mycke :D och tack de samma, du har fin blogg med! :) lägg gärna till mej på bloglovin så lägger jag till dej :)!

2010-02-24 @ 19:31:17
URL: http://nataaliiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0