LOVOCHINGENSKOLAIMORGON

Skrev inget mer igår för va sjukt trött och det är jag nu med :( inte kul.. Det är typ första söndagen på väldigt länge jag inte har ångest för att det är skola.. Jag älskar verkligen lov ! =D HAPPY . Ska va med hanna senare, vi ska bara va hemma hos henne och kolla på film och tjocka oss. Känns som det är en sån söndag idag. Har verkligen sjukt ont i huvudet.. Var på kfum på igår kväll typ tio till tolv, det var ganska mycket folk där från början men plötsligt var det bara jag, Niclaz & Dusan kvar. Nej men nu ska jag klä på mig och fixa lite :)
Skriver antingen innan jag går eller kanske hos hanna .



___________________________________________

det är svårt att glömma ..

Kommentarer
maria

hej, va fin blogg du har (:

följ mig gärna via bloglovin, så följer jag dig ^^

2010-02-28 @ 17:25:48
URL: http://mmariiiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0