så jävla härligt med lov!

Så jävla härligt med sportlov nu :) Kom precis hem, var ute ett tag förut men det blev massa skit så stack hem till jesper och kolla på lets dance och han skämde ut mig lite för hans snygga bror ;$hahaha nejdå! Just det var på roma och åt där förut med linnea, jesper och nicole. Nej men nu ska jag lägga mig i sängen och dricka cola och kolla på bröllopsfotografen, kolla lite på den igår men somna:)
Jag känner att jag inte lägger ut så mycket bilder på folk länge, men ska ta med kameran ut imorgon :) Just det ska till pappa och äta vid tre, men först ska jag sola med hanna vid halv ett - ett ...
Godnatt babes! ;*

Skriver kanske senare, vem vet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0