riktig kärlek! ♥

Har inte varit i skolan idag. För har mått lite illa och så. Inte kul.  Men imorgon blire skola för har hemkunskap och mat på elevensval. Det är så roligt att laga mat, och reta grinolle. Just nu sitter jag och spelar något spel på facebook:) skojskoj ;p Åt nyss mat och nu har jag ont i magen (n)
Imorgon ska jag va med hanna. Köpte en randig tröja från jc igår
.

Men nu ska jag fortsätta att spela ;p skriver kanske senare.

puss!
/ alexandra



_____________________________________________

du är helt perfekt ! ;$

Kommentarer
j e s s i c a

sv: trååkit att hör, krya på dig! :)

Själv har jag haft en toppen dag!

2010-01-13 @ 20:07:47
URL: http://jessicaasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0