something you like

Hej .

Första skoldagen idag ;) den var väl okej, gick väldigt snabbt tyckte jag. Var på brogårn också och kolla på någon dans. När jag kom hem från skolan somna jag ;$ skulle egentligen va med ida! FÖRLÅT IDA! Nej men nu snart måste jag gör nåt att äta för är hungrig.

Jag vill ha en hund så man kan gå ut och gå med den. Skulle va så himla mysigt. Men det får väl bli när jag är 18. Jag vill bli det nu, så man kan åka runt i en bil och shit ;p

Nej men nu har jag inge mer att skriva ..


HEJDÅ !

/
alexandra




___________________________________________

jag är så kär i dig
du är helt klart bäst
du får mig verkligen att le och skratta
det känns så himla bra med dig
JAG ÄLSKAR DIG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0