Du kanske hade fel kjol eller kanske gick för sakta

Imorgon måste jag gå upp runt 9 för kvart i 11 ska jag till doktorn och ta en spruta.
Och det är inte så jävla roligt att jag är sjuk, tur är det att det inte har varit fint väder. På onsdag åker jag till kolmården med mamma, lillasyster och Stefan , kommer dock inte bli så himla roligt, men som tur har jag med mig datorn.. Nu måste jag stänga fönstret för det börjar bli för kallt. Kan ju inte kalla det här för sommar längre det är väl typ 11 grader ut-. Sitter och kollar på lite kläder, längtar till lönen kommer så att jag kan köpa massa kläder. =D Dock kommer pengarna försvinna så fort. Och förresten så kommer iphone 4 ut på fredag (L) ..
Det var väl allt jag hade att skriva för idag.


På tidag är det 1 månad med älskling, puss på det !

________________________________

~
Vi äter skiten så vant
Att vi börjat gilla smaken utav skit
Om du aldrig provat hur kan du då vara säker



Oskar Linnros - Genom Eld ~



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0