music for lost souls

Somna igår direkt när vi kom hem typ:) Men spela äventyrs golf igår och handla mat och basta, trevlit och skönt. Blir någon mer dag och nu har jag köpt ansiktsmask till bastun.

Idag har jag varit på ullared blev endel saker, som tex datamatta(som jag skriver med nu, inte jättebra) mycket kläder, godis, ansiktsmasker, smycken och hårsaker mm. Tack pappa. Det har varit en trevlig dag, fick bara lite ont i  fötterna efter ungefär 8 timmar inne på gekås:((( 
Är nöjd med alla saker.

Nej nu måste jag sluta skriva annars stänger datorn av sig.
men kolla på tv nu iaf och bilder kommer när jag är hemma för tar för lång tid.


PUSSS


Jag saknar dig ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0