du är helt fantastisk

Nu har jag varit jättedålig på att skriva, men jag hoppas att ni har förståelse.. Har iaf varit med Hanna idag och ätit pizza och glass. Sen stack vi till henne och kolla på humorgalan.
Ska strax grilla här hemma, riktigt gott!
Är glad nu iaf, och det är bra. Fick ett par converse av Hanna i födelsedag, TACK SÅ JÄTTEMYCKET!

_______________________

I sånna här situation gäller det att va stark! Vissa kanske tycker att det är konstigt att jag är så glad och inte är hemma och så... Men det blir värre att ligga hemma och må dåligt, för mina kompisar få mig att må bättre och även om jag inte visar det så är jag ledsen.. För hellst skulle jag bara gråta ut, men jag håller mig..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0