Jag gillar att du säger vad du tycker. Men det du säger att du tycker säger inte mycket

Nu var det ett tag sen igen:( inte bra. Har haft lov och det har varit ett bra lov. Har väl inte hänt så mycket annars i fredags vart det party det var helt okej.











det var bilder från fredagen :)
______________________________

Hanna och jag tog lite fula bilder på oss:) och en på älskling!





 


_________________________


Jag älskar dig så otroligt!
Dom här 3 månader och 3 dagarna har varit underbara. Vi har bråkat rätt mycket men det har också varit mycket skratt.
Jag älskar när du håller om mig, pussar på mig och smeker mig på kinden.
Du är någonting jag inte vill mista!

4 augusti 2010

Alexandra Sofie Nilsson ♥ Dennis Bo Olofsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0