Sitter i skolan

Nu är jag i skolan och har handelslektion.
Har haft en trevlig helg:) i fredags vart det paaarty hos Jesper med massa trevligt folk. Sen på lördagen var jag med Hanna och Fanny på kulturnatta sen vid halv 11 gick jag till Fredrik med Vickan och Izza där var det massa folk, sen när han somna mötte jag Jesper och följde med hem till han vid 1 när biljarden stängde och vänta på min älskling Dennis som var på mastis. Kom hem till han runt 3 på natten och sen runt 4 halv 5 somna jag:)
Sen på söndagen låg vi mest och myste tills han skulle till Putte.

Igår var jag och Dennis hemma hos pappa och gratta han på farsdag :) Första gången han träffa pappa.

Men nu ska jag fortsätta med det jag höll på med, tänkte bara att ni ville veta vad jag har gjort eftersom jag inte skriver här så mycket längre, men ska försöka så att det blir ändring på det.

pyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0