Du är inte så fin

Kom nyss hem från Jesper :) Idag har det varit en bra dag i skolan, har suttit inne på facebook den mesta tiden och sen hade vi ingen datorkunskap så sluta tio över 1! (yyy) haha
Snöat har det gjort och det gör det än.... Tog lite bilder förut ifrån mitt rum och sen när jag var på väg hem. Har inte så mycket mer att skriva en att det har varit en trevlig och rolig dag!
 
Och att jag älskar min pojkvän så sjukt mycket ♥

Får inte sova än för att Dennis ska ringa för han vågar inte gå genom tunnel så han måste prata med mig då;p SÖT KILLE. Får väl kolla på two and a half men tills han ringer, tur att man börjar kvart i 9 så jag kan sova lite länge:) Ska gå upp lite tidigare så att jag kan göra äggröra! GÖÖTTANS.


Här kommer iallafall bilderna jag tagit idag.









sen kommer det bilder från igår när vi var hos Jesper också











pyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0