Igår kom vintertid och jag tror att jag kände en dag som förut

Är sjuk fortfarande:( Gick inte till skolan idag heller. Så blir att sitta inne hela fredagen, TRÅKIGT. Har inte gjort så mycket ska kolla på någon film som Erik sa var bra. Först ska jag göra något gott och äta.
Imorgon blir det bara massa mys med min underbara pojkvän! ಌ

Senare idag ska jag städa mitt rum, känner att det är dags så att det inte blir så som det såg ut för typ 2veckor . Ska bara städa varje vecka har jag tänkt, men det får vi se hur det blir med det.



En jättegamal bild har möblerat om men ungefär så där brukar det se ut efter några veckor.

Nej nu måste jag äta annars dör jag!

pyyyyyss


___________________________________________________



~För man saknar sånt som man inte har
Och man saknar allt som man inte har kvar
Vi har fortfarande långa vägar kvar
Man saknar inte sånt som man har
~

Lars Winnerbäck - Lovesång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0