hos Hanna

Sitter just nu hos Hanna med färg i håret.
Hon är just nu ute med kaja (en hund) så jag sitter hemma hos henne själv.

Har praktik just nu och 3 veckor framåt.
Det är kul förutom att min fötter är döda, men det funkar.
Jobbar rätt långa dagar, Måndagar och onsdagar 10.16, Tisdagar och Torsdagar 10-18 och Fredagar 9-15.
Är på lindex förresten så bara att komma förbi ;)

Ser fram i mot helgen.
Fredag blir det party. Och kanske på lördag blir det att sova hos pappa med älskling, det ska bli mysigt.
Saknar faktiskt min pappa har inte träffat han på länge nu är lite tomt, JAG ÄLSKAR DIG ÄVEN OM JAG INTE HÖR AV MIG OFTA.
Söndag blir det väl inget speciellt vad det är planerat iaf.


Men nu ska jag skölja ur färgen.
vi hörs när vi hörs, ska försöka bli aktiv igen.

puss







Mina favoriter!



Saknar sommaren som va .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0