Ny dag!

Igår var det besök rekord på bloggen!
hoppas ni tycker om att läsa min blogg.

Kom ganska nyss hem från Anton har suttit ute på hans altan och druckig kaffe och lyssnat på musik.
Blir väl att dra dit imorgon med på dan innan jag ska äta påskmat här hemma.




Måste skriva av mig lite för går och tänker på så mycket just nu!
Allt känns så tomt utan Dennis närhet, skulle verkligen mest av allt ha han liggandes här bredvid mig just nu och hålla om mig som han brukade göra eller ligga på hans bröst och känna hans hjärtslag älskar verkligen det, när jag tänker på det så ler jag lite samtidigt som tårarna rinner. Inatt ska jag ha på mig hans tröja och bara gosa ner mig med den, för då känns allt lite bättre.
Kommer verkligen ihåg första gången vi träffade utanför valentino, tyckte att du såg bra ut men hade kille så tänkte inte mer på det men efter flera gånger vi träffades börja jag känna mer och mer hur det pirra i magen när jag såg dig, blev så glad när du pussa mig på kinden och skrev massa saker till mig. och när vi var på väg till Jesper när du tog min hand och vi kramades länge och samma dag som jag kom hem från kolmården och gjorde slut med min kille gav jag dig en puss på munnen när du följde mig hem. Om 9dagar hade vi haft 9 månder. Brukar kolla på gamla kort på oss och blir så glad för att vi har vissa underbar minnen som jag vill ska fortsätta.
Om jag har tur hoppas jag att du känner likadant och kanske saknar allt det här för det gör jag.
Och om det skulle bli vi igen ska allt bli bäst, för klarar mig inte utan dig och det har jag förstått nu att det verkligen är så och känner verkligen att det är jag som har förstört det här och måste fixa det!
JAG ÄLSKAR DIG!

Kommentarer
Anton Kouba

Sv: Vi får ta det igen någon dag nu i veckan, himla trevligt! :D

2011-04-25 @ 16:24:41
URL: http://antonkouba.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0