godnatt

Kom precis hem igen!
Vart inte så lång varit ute, åkte med Tommy till Maxi med Jessica sedan en sväng på stan men dock skulle han hem rätt tidigt, så vi gick och tjöta med lite folk vid torggrillen sen åkte vi en sväng med Robert och nu sitter jag här hemma. Har varit en riktigt trevlig dag med Jessica, tack så mycket.

Imorgon blir det stan med henne igen, för fick ett present kort av lindex för att jag praktisera och ett par solglasögon för att jag fyller år om 3DAGAR! :D

Nu blir det att äta en clemtentin sedan att spela ett facebook spel som Dennis har gjort mig beroende av.


Och en bild på min favorit kille!
Jag älskar dig mest av allt, saknar det vi hade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0