Dag 3 – Min favorit årstid och varför.

Så klart är det SOMMAREN!
Då kan man göra mycket mer saker som tex vara ute och sola och bada, sitta ute på kvällen med lite folk, det är varmt man behöver inte mycket kläder på sig och en äckligt stor vinterjacka, allt är bättre på sommaren helt enkelt!
Och jag tror att nästan alla i Sverige tycker att sommaren är bäst.




En bild från 8:ans skolavslutning, saknar mitt blonda hår.


Sitter just nu hemma med min goa pojkvän, han ligger och spelar på min telefon medan jag bloggar lite. Ska snart hoppas på honom och vara jobbig.

Sluta tjugo över elva idag men var kvar i skolan till tolv för träffa min kusin och prata med henne lite.
Sen kom min goding så var tvungen att gå hem då.

Nej men skriver mer senare !

pyss

Kommentarer
sandra

fiint alexandra !! hahah ;)

2011-02-16 @ 19:00:32
URL: http://sandrustankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0