Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.

Ja det var ett tag sen nu jag skrev men tänkte skriva dag 5 på listan sen skriva lite om helgen och idag!



Det är väl lite små saker jag skulle vilja ha just nu, en sak är bra högtalare till datorn, godis och massa pengar till kläder!

Men mest av allt, hmmm.... tror det blir min underbara pojkvän!

Det får bli mitt slutgiltiga svar, haha.



Helgen har varit bra!
I fredags så myste jag lite först med min pojkvän, sen gick jag hem till Miranda och Patric och myste med dom.
Lördagen såg samma ut förutom att jag vakna upp bredvid Dennis, och det är de bästa som finns och vakna upp när någon ligger och håller om en. Sen senare på dagen blev det M & P.
Söndagen mys med min älskling, och så fick Miranda och Patric en lite Elias, så himla söt har inte fått träffa han än men hoppas på att jag får det imorgon, för saknar Miranda!

Idag är det ju alla ♥-dag !
Fick en ros av mamma. Har bara mysigt hela dagen med den bästa!
Skjutsa hem han nyss, så nu ska jag ta och lägga mig och sova utan min pojkvän, ledsamt ;c

Jaja, godnatt alla sötnosar som läser bloggen.

pyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0